Podmínky použití

Podmínky použití

Obchodní podmínky
1. Obecná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím (provozovatel internetových stránek a kupujícím při prodeji a dovozu jídel prostřednictvím internetových stránek www.rozvozobedudomu.cz.
Kupující je povinen se s obchodními podmínkami seznámit před odesláním objednávky. Objednáním jídel potvrzuje kupující souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami. 
2. Kontakty na prodávajícího : Milena Polák, Revoluční 77, Mutějovice, IČ:47773747 TEL: 775023108
Email:obedydomu@email.cz 
3. Objednávky
Objednávky lze provádět telefonicky, na telefonním čísle 775 023 108, kde nahlásíte veškeré potřebné kontaktní údaje. Objednávku je třeba provést nejpozději den předem do 12:00 hodin.  Kupující má právo zrušit objednávku den předem do 12:00 hodin telefonicky na telefonní číslo 775 023 108. Po tomto termínu je objednávka považována za závaznou a její pozdější zrušení nebude akceptováno.
4. Ceny
Veškeré ceny jsou uvedeny na našich stránkách www.rozvozobedudomu.cz včetně DPH, kupní cena jídla je stanovena ceníkem platným ke dni objednávky. Ceny jsou konečné, doprava  je v ceně. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v závislosti na okolnostech, které sám nemůže ovlivnit. 
5. Platební podmínky
Objednané jídlo je možné uhradit následujícím způsobem:
a/ Platba bankovním převodem zpětně za jeden kalendářní měsíc, splatnost faktury je 5 dnů.
b/ Platba bankovním převodem zpětně za jeden týden, splatnost faktury je 5 dnů
c/ Platba hotově týdně, 1x za 14 dnu a nebo jednou za měsíc řidiči
 d/ Platba každý den, hotově nebo  bankovním převodem
Zákazník je povinen uhradit zboží odebrané od firmy Milena Polák, Rozvoz jídel, obědů Rakovnicko a okolí, Revoluční 77, Mutějovice IČ:7443747 do doby splatnosti na faktuře, nebo do 5  dnů, od doby doručení vyúčtování. Při výběru hotovosti řidičem je třeba zaplatit na místě ihned při odběru.  
e/ Vyplněním objednávky - jídelního lístku - se zákazník zavazuje doručené jídlo uhradit, způsobem uvedeným. 
6. Dodací podmínky
Objednané zboží je dovezeno na adresu objednatele naším pracovníkem, v pracovní dny mezi 9:00 až 13 hodinou. Doba dovozu se může změnit, v případě špatné dopravní situace, nebo špatného počasí, defektu či havárie. Trasy jsou plánovány dle otvírací doby firem, nebo na základě dohody. 
7. Záruční podmínky
Jídlo je určené k okamžité spotřebě a je třeba dodržovat pokyny na dodacím listu zejména dodržení teplotního řetězce a tedy do doby oběda vhodně skladovat při teplotě  nepřesahující 4 stupňů celsia. 
Záruka se nevztahuje na závady způsobené: 
neoprávněným zásahem, nevhodným skladováním, neodbornou manipulací v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům vlivem živelní pohromy nebo zásahem vyšší moci.
8. Reklamace
Při převzetí jídla je kupující povinen zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen jídlo nepřevzít. O této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího. Při převzetí jídla bez zbytečného prodlení provést kontrolu množství a druhu dodaného jídla, o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. 
Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 
Jídlo uchovávejte v chladničkách. Vady vzniklé nevhodnou manipulací nebo skladováním nelze reklamovat.
Oprávněné reklamace budou řešeny okamžitě, případně vrácením kupní ceny (dle dohody). Pro úspěšné řešení reklamace je nezbytné kontaktovat kupujícího okamžitě, telefonicky, emailem.
 9. Zpracování osobních údajů:
1.1      Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky, pro plnění svých právních povinností nebo se souhlasem kupujícího za účelem vylepšování služeb a nabídky prodávajícího, pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy, příp. jiným účelem, ke kterému udělil kupující souhlas. 
1.2      Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a souvisejících českých právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji prodávajícího www.dovoz-jidel.cz/ochrana-osobnich-udaju , ve kterých je uvedeno, jakým způsobem prodávající nakládá s osobními údaji kupujícího, jaké informace o kupujícím ukládá, jak dané informace využívá a komu je případně předává. Zásady pro nakládání s osobními údaji taktéž obsahují výčet veškerých práv kupujícího v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejm. pak právo na informace, opravu, vymazání či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat.  
1.3       V souvislosti se zpracováním osobních údajů prodávající prohlašuje, že (I.) zpracovává osobní údaje v souladu s požadavky stanovenými právními předpisy; (II.) zajistil, aby se osoby oprávněné zpracovávat osobní údaje zavázaly k mlčenlivosti nebo aby se na ně vztahovala zákonná povinnost mlčenlivosti; (III.) přijal vhodná technická a organizační opatření, aby zajistil nezbytnou úroveň zabezpečení osobních údajů; a (IV.) v případě porušení zabezpečení osobních údajů s rizikem pro práva a svobody fyzických osob informuje dozorový orgán, příp. subjekty údajů.  
10. Závěrečná ustanovení
Výše uvedené obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách www.rozvozobedudomu.cz  v den objednání objednávky kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odst. 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následující. Tyto všeobecné podmínky jsou platné od 25. 5. 2018 do odvolání nebo jejich změny.
Vyhledávání